Loading... Please wait...

Promoţii pe e-mail


seminte chia 100g

Pret:
11.6 lei
Producator:
Comandă telefonic:
0758 081 447
Luni-Vineri: 10:00-17:00
Sambata: 10:00-12:00

sau


Descriere produs

Antioxidant
Colesterol
Sistem imunitar
Intretinerea colonului

Mod de utilizare:
Se adauga în cereale, iaurt, piureuri, sosuri, salate.

Datorita gustului lor deloc pregnant, se amesteca atat cu alimente dulci, cat si cu alimente sarate.

Beneficii
Semintele de Chia erau aliment de baza in zona centrala a Mexicului.

Sunt sursa bogata de Omega 3, antioxidanti si aminoacizi.

Semintele de chia pot fi mancate crude sau preparate.

Beneficiile semintelor de chia:
ajuta corpul sa retina fluide si la absortia calciului

au efect energizant

reprezinta o sursa excelenta de Omega 3 (foarte utili pentru absorbtia vitaminelor liposolubile A, D, E, K) si fibre

in combinatie cu proteinele si colesterolul formeaza membranele celulare

contin trigliceride benefice cu lant lung, in proportia corecta pentru a reduce colesterolul pe peretii vaselor sangvine

Semintele de chia sunt, de asemenea, de ajutor in absorbtia de calciu, ceea ce este important mai ales pentru vegetarieni si vegani.

Capabile de a absorbi de 9 ori volumul lor in apa, semintele de chia pot fi folosite pentru a face deserturi delicioase (creme, torturi, briose, biscuiti, budinci), in retete pentru paine, incorporate in cerealele penru micul dejun sau, pur si simplu, amestecate in salata.

Cantitatea recomandata:
2 linguri pe zi (Doua linguri de seminte de chia pe zi (aproximativ 25 grame) iti vor aduce: 7 g fibre, 4 g proteine, 205 mg calciu, 5 g Omega 3)

O lingura de seminte de chia asigura energia necesara unei persoane pe durata intregii zile.

Sugestii de preparare:
In America de Sud, Chia este adesea consumata ca o bautura numita "Chia fresca":
apa
seminte Chia
suc de lamaie
indulcitor natural

V-au interesat şi..






TOP-SITEURI - Cele mai vizitate siteuri astazi Top25.ro Sanatate si Familie